חברת מולקולה-פרפיום נוסדה בשנת-2015
את החברה ייסד דניאל פתאי, יחד עם אביו אשר עוסק בתחום כמעט 20 שנה,
החזון והשאיפה שלנו כבר מהיום הראשון, הייתה לחשוף את הקהל הישראלי לתרבות חדשה של ניחוחות יחודיים מכל העולם, כאלה שלא ניתן להשיג באף-מקום אחד.
המרדף אחרי השלמות ואחרי הניחוח הבא שירגש את אחד מלקוחותינו
הוא מרדף בלתי פוסק, בין יבשות ותרבויות לאופנה וטרדנים חמים בעולם.
מה שמייחד אותנו בתור חברה הוא

מותגי יוקרה ונישה:
על המדפים שלנו תוכלו למצוא מעל 200 מותגים מכל קצוות העולם,
חלקם טסנו להביא באופן אישי, וחלקם מגיעים אלינו מיבשת אירופה הקלאסית.
מאחורי כל אחד מהמותגים שלנו קיים סיפור שהצליח לגעת בליבנו
והכי חשוב, ניחוח שהשאיר לנו את הפה פתוח

שומרים על סטנדרט גבוהה:
אנחנו מאמינים במולקולה שבושם טוב פירושו חומרי גלם איכותיים
על המדף שלנו תמצאו מותגים שסטנדרט גבוה הוא חלק בלתי נפרד מהם
בחירת הבושם המושלם בשבילך הוא מאוד אינדיבידואלי ואנו במולקולה מאמינים שכל אחד ואחת יכולים למצוא הבושם המושלם בשבילו - ולהביע את אמירתו דרך הניחוח.
בדיוק בשביל זה אנחנו פה, למצוא לך אהבה חדשה.

ניחוחות שאי-אפשר להשיג:
השאיפה לשלמות של דניאל ( מייסד החברה ) לקחה אותו לטייל בין תערוכות שונות בעולם
במטרה לגלות את הניחוחות שיהפכו את היום שלם למושלם
רוב המותגים שקיימים אצלנו הם מותגי נישה ויוקרה ייחודיים
אשר מגיעים במהדורות מוגבלות ולא ניתן להשיגם בארץ.
אז את הכרטיס לחו"ל כבר חסכנו לכם ;)

יחס חם ומשפחתי:
אנחנו מאוד מאמינים שחברה היא לפני הכל משפחה, ומשפחה בשבלינו זה הכל,
מענה מהיר, יחס חם ואישי וכמובן מתן שירות הן תכונות הדגל שלנו
תוך כדי שמירה על שירות משלוחים מהיר ואמין, אשר מגיע לרוב חלקי הארץ
העקרונות האתיים שלנו הם יושרה, כבוד, אומץ ושקיפות. הם מעצבים את התרבות שלנו,
הם הבסיס לשמנו הטוב.

את חנות הבוטיק המיוחדת שלנו תוכלו למצוא בתל-אביב,
ואנחנו מבטיחים לכם שכבר מהשנייה הראשונה...תרגישו בבית.

אנחנו רוצים בהזדמנות זו להודות לאלפי לקוחותינו, התגובות החמות, ההודעות האישיות והפרגון הבלתי-פוסק מצדכם
אתם הדלק שלנו להמשיך לעשות את מה שאנחנו עושים,
מולקולה זה לא רק אנחנו, אתם חלק בלתי-נפרד מאיתנו.

שרות לקוחות: 03-6737792

עדיין אין חוות דעת

רוצים להחליף או להחזיר מוצר שרכשתם? פשוט וקל!

ודאו שהמוצר לא נפתח ולא נעשה שימוש כלשהו במוצר והוא לא נפגם בצורה כלשהי ע"י הלקוח. לא ניתן להחזיר בושם שאריזתו נפתחה (לרבות נייר הצלופן) , הגיעו לחנות עם המוצר באריזתו המקורית, הקבלה או פתק ההחלפה (עד 14 יום מיום הקנייה) 
בחנות תוכלו לקבל זיכוי, מוצר חלופי או החזר כספי(תוך 48 שעות מקבלת החבילה) לבחירתכם (למעט על דמי המשלוח). לאחר החזרת המוצר, תוחזר התמורה ששילם הלקוח בעד המוצר, בניכוי דמי ביטול בסך של 5% מעלות המוצר, או 100₪.- לפי הנמוך מבניהם. התמורה הנ"ל תוחזר ללקוח במעמד ביטול העסקה והחזרת המוצר ככל שניתן, החזר התמורה יעשה באותו אופן בו בוצע התשלום.

בכל שאלה נוספת צוות שירות הלקוחות של מולקולה ישמח לעזור בטלפון: 03-6737792

משלוחים:


חדש במולקולה! שירות משלוחים מהיר בחינם  עד  לבית /מקום העבודה תוך 48 שעות בקנייה מעל 399₪ בלבד!  לאיזורים - ת"א , בת-ים , חולון , ראשון לציון , רחובות , נס ציונה , פ"ת


**משלוח תוך 48 שעות בקנייה פחות מ-399₪ בתוספת של 25₪.
לאיזורים : ת"א, בת -ים, אזור, חולון, ראשון לציון, רחובות, נס ציונה, פ"ת, רמת-גן, גבעתיים, קריית אונו.


**משלוח בפריסה ארצית עד בית הלקוח/מקום העבודה - HFD אקספרס, עד 3 ימי עסקים - בתוספת של 22₪.



**משלוח "בדרך הביתה" לנקודת חלוקה / לוקר - עד 2 ימי עסקים - למקום הקרוב לביתך: ברכישה מעל 200 ₪. המשלוח חינם! ברכישה מתחת ל- 200 ₪. העלות תיהיה 10₪.


*שימו לב - משלוח ללוקר, חייב לאסוף תוך 48 שעות מהרגע שמקבלים הודעת סמס על הגעת החבילה ללוקר, במידה ולא ייאסף תך 48 שעות החבילה חוזרת אלינו, ומשלוח חוזר ללקוח יגרור חיוב של הלקוח בעלות המשלוח.

**איסוף עצמי מהחנות – ללא עלות ובתיאום מראש. כתובתנו: לוינסקי 21 פינת הקישון, שכ' פלרנטין ת"א, בימים: א׳-ה׳, בין השעות: 10:00 עד 18:00. יום ו' : 10:00-14:00

כמה נקודות חשובות שכדאי לדעת  – שליח עד הבית/ מקום העבודה:


שליח עד הביתמקום עבודה -עד 3 ימי עסקים מביצוע ההזמנה, (לרוב מגיע לפני) למעט יישובים מרוחקים (אילת, יישובי הערבה, מושבים מעבר לקו הירוק ואזורי רמת הגולן) זמן אספקת המוצר תהיינה עד 5 ימי עסקים. לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, החבילה תישלח באמצעות חברת המשלוחים של HFD. כל ההזמנות שמתקבלות עד השעה 14:30 יצאו מבית העסק באותו היום, הזמנות שנכנסו לאחר מכן ייצאו בבוקר למחרת. חלוקת החבילות מתבצעת בימים א'-ה' בין השעות 8:00 עד 21:00 (שישי-שבת לא כולל יום עסקים). השליח ייצור קשר טלפוני על מנת לתאם את הגעתו.

כמה נקודות חשובות שכדאי לדעת  – משלוח "בדרך הביתה":


משלוח "בדרך הביתה" -מהיום לא מחכים יותר לשליח! איסוף החבילה בזמן שלכם,בדרך שלכם -עד 2 ימי עסקים .
שירות משלוח חדש בשיתוף עם חברת pickup-ups -בדרך הביתה.
השירות מציע מאות נקודות איסוף בפריסה ארצית - מהיום פחות עיקובים, פחות תסכולים וזמני המתנה .
שירות pickup-ups מאפשר לכם מעקב אחר החבילה עד לנקודת האיסוף וקבלת הודעה sms עם הגעת המשלוח ליעד.

מעקב אחר הזמנה:
לאחר ביצוע ההזמנה ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה בכל רגע, באמצעות כניסה ל"חשבון שלי" ובלחיצה על "היסטוריית הזמנות". 
בנוסף, יישלח אליכם אישור באימייל על ביצוע ההזמנה עם מספר ההזמנה ופרטי המשלוח.